Σάββατο 22 Δεκεμβρίου 2018

Μαξιλαροθήκη - Πάπλωμα ημερολόγιο

Καλησπέρα σας!
Αν κάνουμε μία αναδρομή από την αρχή του 2018,που ξεκινήσαμε να φτιάχνουμε το ημερολογιακό μας πάπλωμα τον Ιανουάριο είχα φτιάξει δύο τετράγωνα,το πρώτο το είχα μετατρέψει τα εκατοστά σε ίντσες,λάθος μου κι έτσι  επιχείρησα μία δεύτερη προσπάθεια ακολουθώντας πιστά τις οδηγίες της σχεδιάστριας.
Το τετράγωνο που μου έμεινε έφτιαξα μία μαξιλαροθήκη με διπλό φαρμπαλά στην γυροβολιά της..........ο πρώτος είναι φτιαγμένος με την μέθοδο του patchwork ,με τετράγωνα των τριών ιντσών......ενώ ο δεύτερος συνδύασα το λουλουδάτο με το λευκό.....



....με διαστάσεις 0,70 επί 0,50 εκατοστά.....


....δεξιά - αριστερά της χιονονιφάδας την στολίζουν κάθετες λουρίδες.....


Έτσι λοιπόν,η μαξιλαροθήκη θα συνοδεύει το ημερολογιακό μας πάπλωμα.....έχει και συνεχεία......δεν θα μείνουμε μόνο εδώ......αναμένεται......

Να είσαστε καλά και να περάσετε μία όμορφη Κυριακή!!!

ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!!






8 σχόλια:

  1. Πολύ ωραία έγινε η μαξιλαροθήκη Μαρία μου.
    Τίποτα δεν πάει χαμένο .
    Καλά Χριστούγεννα και του χρόνου με υγεία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαίρομαι που σου αρέσει Ρενα μου!!!
    Καλες Γιορτές ευχομαι να περασετε με την οικογένεια σας και όλα τα καλά του Θεού μέσα στο σπιτικό σας!!! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εξαιρετική η μαξιλαροθήκη!!
    Μπράβο και πάλι μπράβο!
    Καλές γιορτές, κορίτσι μου! Με υγεία!
    ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Ιωάννα μου!!!
      Χρόνια Πολλά!!! Καλά και Ευλογημένα Χριστούγεννα,με υγεία και κάθε ευτυχία!!! Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  4. Έχω χάσει πολλές αναρτήσεις σου Μαρία μου που πραγματικά είναι υπέροχες και κάποια στιγμή θέλω να ασχοληθώ και εγώ !!
    Είναι τέλεια η μαξιλαροθήκη σου !!!
    Καλές γιορτές , καλά Χριστούγεννα με αγάπη !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νικόλ μου,αρκεί να κάνεις την αρχή,ειλικρινά δεν θα το μετανιώσεις όλο και νέα πράγματα θα ανακαλύπτεις με το συγκεκριμένο άθλημα!!!
      Καλά και Ευλογημένα Χριστούγεννα με υγεία και κάθε ευτυχία!!! Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  5. Το πάπλωμα σου σίγουρα θα είναι πολύ πολύ όμορφο όταν με το καλό το τελειώσεις Μαρία μου. Χρονια πολλά και καλές γιορτές να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια Πολλά Κατερίνα μου!!! Καλά και Ευλογημένα Χριστούγεννα με υγεία και κάθε ευτυχία!!!! Φιλάκια!!!

      Διαγραφή