Κυριακή 15 Οκτωβρίου 2017

ΥΠΟΜΟΝΗ

Καλησπέρα σας!
Η σημερινή ευαγγελική περικοπή της Κυριακής,είναι η παραβολή του σπορέως. Είναι η πρώτη απ΄τις παραβολές που βγήκαν απ΄τα άχραντα χείλη του Χριστού μας.Είναι απ'τις φυσικές παραβολές,που διαβάζεται επίκαιρα,την περίοδο του φθινόπωρου,που για τους γεωργούς είναι περίοδος σποράς.
Η κάθε λέξη της παραβολής είναι ένας ωκεανός νοημάτων.
Προς το τέλος της περικοπής λέει ο Χριστός μας:"Το δε έν τη καλή γη,ουτοί είσιν οίτινες έν καρδία καλή και αγαθή ακούσαντες τον λόγον κατέχουσι και καρποφορούσιν έν υπομονή."      Ανάφερεται την λέξη: ΥΠΟΜΟΝΗ,που χωρίς την  ΥΠΟΜΟΝΗ,ούτε σποριάς μπορεί να υπάρξη,ούτε σπόρος μπορεί να φυτρώσει,ούτε καρπούς μπορούμε να περιμένουμε.
Επίσης,μας δείχνει μία απ'τις σπουδαίες αναλογίες μεταξύ σπόρου και λόγου.Ο σπόρος -είπε ο Χριστός- εστίν ο λόγος του Θεού"
Σπέρνει ο γεωργός το σπόρο του στο μήνα της σποράς,τον Οκτώβριο.Τον σπέρνει,αφού έκανε όλη την απαιτουμένη προετοιμασία,αφού όργωσε το χωράφι και το καθάρισε.Σπέρνει σήμερα,μα δεν περιμένει αύριο κι όλας να φυτρώσει και να καρποφορήσει.Χρειάζεται λοιπόν υπομονή για να καρποφορήσει ο σπόρος για να βλαστήσει και να αποδώσει καρπούς.
Θα μου πείτε τι σχέση έχει ο πρόλογος που προανέφερα με την τραβέρσα, που θα σας παρουσιάσω παρακάτω........όσο απλό κι εύκολο φαίνεται να είναι ένα εργόχειρο κακά τα ψέματα την υπομονή του την θέλει για να το ολοκληρώσεις......


Δύο τετράγωνα μοτίφ,πλεγμένα με το βελονάκι,ενώθηκαν πάνω στο ύφασμα,που με την περισσή τους ομορφιά και διαφάνεια τους,ολοκλήρωνουν τ'όλο αποτέλεσμα στην γυροβολιά της,μ'ένα αζουράκι.


Έχει καθιερωθεί με την Κυριακή του σπορέως ν'αρχίζει κάθε χρόνο η πνευματική σπορά της εκκλησίας μας.Ιεροκήρυκες και κατηχηταί "εξέρχονται του σπείραι τον σπόρον του Θεού".Το έργο τους δύσκολο.Σπέρνουν σ'ένα κόσμο,όπου έχουν σπείρει και σπέρνουν συγχρόνως μ'αυτούς οι σατανικοί σποριάδες της διαφθοράς και της απιστίας.Σπέρνουν σε χωράφια δύσκολα.Μα σπέρνουν και θα σπέρνουν.


Δύο πράγματα ας παρακαλέσουμε το Θεό:ευλογία και υπομονή,Ευλόγησε,Κύριε τη σπορά των εργατών σου,και δίνε τους υπομονή,για να πιστεύουν ,ότι ο σπόρος τους δεν πάει χαμένος.


Το παραπάνω απόσπασμα,είναι από το βιβλίο "Το Ευαγγέλιο της εποχής μας",του Αρχιμ. Δανιήλ Γ. Αεράκη.

Καλή και Ευλογημένη εβδομάδα,με υγεία και ευχάριστες δημιουργικές ώρες να έχετε με ότι αγαπάτε και να θυμάστε τα πάντα φτιάχνονται με την υπομονή!

7 σχόλια:

  1. Τί όμορφα που "έπλεξες" τα λόγια με τη δημιουργία σου!
    Υπέροχο πλεκτό!
    Ευλογία και υπομονή, λοιπόν! Μακάρι!
    ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, κορίτσι μου! Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μαρία μου, η υπομονή είναι ευλογία! Υπέροχο το δημιούργημά σου. Μου αρέσει που συνδύασες το πλεκτό με το ύφασμα, ενώ το αζουράκι γύρω-γύρω του δίνει την απαραίτητη ρομαντική νότα. Πολλά φιλιά, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα φίλη μου και καλή εβδομάδα.Τι να πρωτοθαυμάσω γλυκιά μου.Τα έργα σου υπέροχα και τα λόγια σου περί σποράς και υπομονής θαυμάσια.Ο άνδρας μου λέει ότι έχω υπομονή που δεν έχει...όρια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. πόσο όμορφα συνδύασες την περικοπή με το εργόχειρο!
    μακαρι να καταφερουμε όλοι μας να εχουμε περισσοτερη υπομονη....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το πρώτο πράγμα που παρακαλώ την Παναγία να μου δίνει μετά την υγεία είναι η υπομονή Μαρία μου για ότι κάνω και προσμένω. Το εργόχειρο λιτό και υπέροχο χωρίς πολλά φορτώματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πάρα πολύ όμορφο το εργόχειρό σου γι' άλλη μια φορά! Η υπομονή είναι αρετή και στις μέρες μας ανεκτίμητη. Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημερα Μαρια μου ...ωραια η αναρτηση σου και
    τα εργοχειρο σου ....φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή