Δευτέρα 30 Ιανουαρίου 2017

Πάτρα

Μία καλή συνήθεια που έχουμε όσοι ασχολούμαστε με το εργόχειρο και περισσότερο με το πλέξιμο,είναι να το μεταφέρουμε μαζί μας και τις ποιο μικρές μας αποδράσεις και όχι μόνο.Βάζοντας στην τσάντα μας,ένα κουβάρι νήμα μαζί με το βελονάκι μας είναι πολύ πρακτικό και βολικό,να το βγάλουμε και να πλέξουμε έστω και δύο σειρές. 
Έτσι λοιπόν,σ'ένα ταξίδι μου,στην Δυτική πλευρά της Ελλάδος,στην Πελοπόννησο,στην όμορφη Πάτρα,έπλεξα την παρακάτω δαντέλα,με προορισμό να ολοκληρωθεί αργότερα σε τραβέρσα.




Ένα φαρδύ αζούρ,κεντήθηκε στην γυροβολιά της...




   ...κοφτό μοτίβο,την στολίζει τις δύο στενές πλευρές της,εμπνευσμένο από το σχέδιο της δαντέλας, όπου την έπλεξα στην μαγευτική πρωτεύουσα,του νομού Αχαΐας.                                      




Ιδού λοιπόν και η ονομασία της τραβέρσας,με διαστάσεις,1.30 εκ. - 0,50εκ.


                                       Σας εύχομαι να περάσετε μία όμορφη,
                                       ευλογημένη και δημιουργική εβδομάδα!!!




















12 σχόλια:

  1. Πολυ ομορφο ..μπραβο Μαρια μου ,χρυσοχέρα !!!!
    καλη εβδομαδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ,Ειρήνη μου,για τα όμορφα λόγια σου,να'σαι καλά!!!

      Διαγραφή
  2. 'Οντως, με το βελονάκι μπορείς να ασχοληθείς ακόμα και όταν λείπεις από το σπίτι σου!!!
    Και πραγματικά έγινε υπέροχη αυτή η τραβέρσα, Μαρία!
    Γειά στα χέρια σου!!!!
    Καλη εβδομάδα να έχεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Μαριάνννα μου!!!
      Ένα όμορφο και ευλογημένο μήνα,σου εύχομαι να περάσεις με ότι αγαπάς!!!

      Διαγραφή
  3. Όταν τρώνε τα χέρια, άντε να τα σταματήσεις.
    Υπέροχο έργο Μαρία μου.
    Ποτέ και πουθενά χωρίς τις βελόνες μας και τα κουβαράκια μας.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς είναι Ρένα μου.
      Σου εύχομαι να περάσεις ένα όμορφο,δημιουργικό και ευλογημένο μήνα!!!

      Διαγραφή
  4. Μπράβο Μαρία!! Πολύ όμορφο το εργόχειρό σου! Δεν αφήνεις χρόνο να πάει χαμένο, ε;; Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο χρόνος,Ευγενία μου,είναι πολύτιμος και πρέπει να τον αξιολογούμε όπως μας αρέσει και μας εκφράζει.Σου εύχομαι να περάσεις ένα όμορφο και ευλογημένο μήνα!!!!
      Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  5. Πολύ όμορφο το έργο σου !! Αρχοντικό , τέλειο!!
    Καλό απόγευμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Νικόλ μου!!!
      Σου εύχομαι να περάσεις ένα όμορφο και ευλογημένο μήνα,όπως αγαπάς !!!!!!!

      Διαγραφή
  6. Το έπλεξες στη Πόλη μου γιαυτό έγινε τόσο ωραίο!!Όταν ξανάρθεις στείλε ένα μειλ !!,καλή συνέχεια ,να είσαι καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μου αρέσει πραγματικά το blog σας και μοιράσατε την ιδέα πραγματικά καλά. Και πολύ όμορφα ευχάριστη διαβάσετε! ευχαριστώ που το μοιράστηκες.
    ตารางคะแนน

    ΑπάντησηΔιαγραφή