Πέμπτη 27 Σεπτεμβρίου 2018

Σεπτέμβριος - Πάπλωμα ημερολόγιο

Καλησπέρα σας!
Σήμερα θα σας παρουσιάσω το τετράγωνο του Σεπτεμβρίου για το ημερολογιακό μας πάπλωμα.Η σχεδιάστρια  το θέμα του μήνα που επέλεξε είναι το σχολείο.
Αν παρατηρήσετε το δικό μου σχολείο,θα δείτε ότι σε κάποιο σημείο ξεφεύγει το πρόσεξα όταν το συναρμoλόγησα κι επειδή με παίδεψε λιγάκι να τα λέμε κι αυτά...το άφησα όπως είναι.....



.... ωωωω....φαίνεται πολύ έντονα ....ίσως αργότερα να το διορθώσω....
Επέλεξα τα υφάσματα που χρησιμοποιώ για το συγκεκριμένο πρόζεκτ κι η αλήθεια είναι ότι μοιάζει περισσότερο με σπιτάκι,παρά σχολείο,που κυριαρχεί το μπλε χρώμα. Όπως το έφτιαχνα μου ξύπνησαν αναμνήσεις από τα  σχολικά μου χρονιά,τότε που τα παράθυρα του σχολείου μας και οι πόρτες ήταν βαμμένα σε πράσινο χρώμα κι όχι μόνο.....

Στα μαθητικά θρανία
  κάθομαι κι έχω αγωνία
      είναι τα μαθήματα πολλά 
     μα τα μυαλά πολύ λωλά!

Γλυκιά μαθητική ζωή 
   σβήνει η κάθε σου πνοή!

Σαν όνειρο πέρασαν
τα σχολικά τα χρόνια!


Καληνύχτα και καλό ξημέρωμα!!!



9 σχόλια:

  1. Ακόμα κι αν κάτι δεν είναι τόσο "τέλειο" όπως θα το θέλαμε ή όπως έχουμε συνηθίσει να το βλέπουμε, αυτό δεν θα πει πως είναι εξίσου όμορφο και αξιόλογο!
    Και ναι: Ας ξεφεύγει λιγάκι! Όπως ακριβώς ξεφεύγουν τα παιδικά μυαλουδάκια την ώρα του μαθήματος! Πού ξέρεις? Μπορεί να ήταν και συμβολικό που έγινε στο θέμα "Σχολείο!"
    ;-)
    Προσωπικά, μου αρέσει πολύ!
    ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ, κορίτσι μου! Καλό βραδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. *αυτό δεν θα πει πως δεν είναι εξίσου όμορφο και αξιόλογο!

      --Της νύχτας τα καμώματα! χιχι!--

      Διαγραφή
    2. Πόσο όμορφα μου το παρομομοιάσες γλυκιά μου Ιωάννα!!!Χαχαχαχαχα......με έκανες και γέλασα να'σαι καλά!!!
      Σου στέλνω την αγάπη μου και τα φιλιά μου!!!

      Διαγραφή
  2. Μια χαρά..ε! και λίγο στραβή η πορτούλα δεν πειράζει. Παιδιά είναι αυτά, μπορεί να την έδωσαν καμιά σπρωξιά, άλλωστε..πρέπει να υπάρχει κάτι και για το..κακό το μάτι όπως έλεγε η γιαγιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημερα Μαρια μου!
    Εγω το λάτρεψα το σχολείο σου!
    Αν και δεν εχω γνώσεις απο patchwork ,αλλα λιγο απο ραπτική,βλεπω ποσο δύσκολο ειναι να συνθέσεις ολα αυτά τα μικρά κομμάτια !
    Οι στίχοι σου με πηγαν χρονια πίσω στα ομορφα μαθητικά μου χρονια!
    Νασαι καλα φίλη μου! Καλο ΣΚ! Φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μαρία μου, μήπως όλα στη ζωή είναι τέλεια; όχι, κι αυτή είναι η ομορφιά! Άσε το σχολείο σου όπως είναι γιατί είναι όμορφο και ιδιαίτερο. έχει τη δική σου πινελιά και αυτό έχει σημασία. έτσι αντιμετωπίζω και τις δικές μου δημιουργίες. είναι ιδιαίτερες, έχουν τη δική μου πινελιά και τις αγαπώ! Φιλιά πολλά και καλό Σαβ/κο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. μα φυσικα τι αλλο για Σεπτεμβρη!!!!!υπεροχο κ τα χρωματα του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλο μήνα Μαρία μου με υγεία και ομορφες δημιουργίες και ας έχουν που και που και κάποια ατέλεια όπως λες γιατί εγώ δεν μπορώ να την δω στο όμορφο κομμάτι που ετοίμασες !

    ΑπάντησηΔιαγραφή