Δευτέρα 25 Ιουνίου 2018

Bag - tote,No{2}

Τα μυστικά της θάλασσας ξεχνιούνται στο ακρογιάλι.


Μ'ένα γνωμικό του Γιώργου Σεφέρη,ξεκίνησα την σημερινή μου ανάρτηση,μιας και η φωτογράφηση έγινε στην θάλασσα,για να σας παρουσιάσω την τσάντα που έραψα σε στυλ tote,για τις μικρές,καλοκαιρινές μου αποδράσεις!


Ανακύκλωσα ένα παντελόνι της κόρης μου,που το χρησιμοποιήσα ως φόδρα στο εσωτερικό της κι έραψα και δύο τσέπες με το ίδιο ύφασμα από  το εξωτερικό της τσάντας.Για να σπάσω την μονοτονία της,την στόλισα επιπλέον με δύο μεγάλες μαργαρίτες, που το κέντρο της κάθε μίας,την στολίζει ένα κουμπί!


Βάζοντας κάτω την βάτα, επάνω το ύφασμα και με οδηγό το ποδαράκι της μηχανής μου, έκανα ευθεία γαζί επάνω στην επιφάνεια του υφάσματος,ώστε να του δώσω την όψη του πλισέ.Δεν γνωρίζω αν είναι σωστό να το αναφέρω ως quilting,αν θέλετε πείτε μου κι εσείς που έχετε την γνώση του αντικείμενου.


Σας ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη σας στο σπιτάκι μου και για τα όμορφα σχόλια σας!!!
Να είσαστε πάντα καλά ,να περνάτε όμορφα και δημιουργικά όπως αγαπάτε!!!

ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!








13 σχόλια:

  1. quilting είναι Μαρία.Καλοφόρετη η τσάντα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για την κατατοπίση Μανια,νάσαι καλά και καλή συνεχεία ότι κι αν κάνεις!!!

      Διαγραφή
  2. πανέμορφη έγινε
    και ωραία φωτογραφιση

    καλημέρα και καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μου άρεσε πάρα πολλά η τσέντα σου
    πιο πολλά μου άρεσε το φόντο , η αγαπημένη μου θάλασσα και ο συνδυασμός φυσικά, ωραία φωτογράφηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μαρία μου φανταστική, μου αρέσουν τα χρώματα, ο συνδυασμός και έχεις κάνει δύσκολη δουλειά στο εσωτερικό από ότι διακρίνω στην άκρη της.Αυτό είναι το πιο δύσκολο στις τσάντες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ ωραία η τσάντα σου! Το quilting την έκανε να στέκεται σωστά. Γεια στα χέρια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ ωραια εγινε η τσαντα σου Μαρια μου και παρα πολύ δουλεια αυτο το γαζι με την βατα νομίζω ότι το λενε καπιτονέ...παντως το αποτελεσμα ειναι παρα πολύ ωραίο γεια στα χερια σου Μαρια μου.
    Να περνας όμορφα οτι και να κανεις φιλακιαααααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πανέμορφη έγινε! Πολύ μου αρέσει η επιλογή σε σχέδιο και χρώμα. Καλές αποδράσεις εύχομαι για να τη χαρείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Υπέροχη η τσάντα σου Μαρία μου, καλοδουλεμενη το καπιτονε της πάει πολύ. Έκανα βόλτα και στις προηγούμενες δημιουργίες σου , η μια ομορφότερη από την άλλη !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ ωραία έγινε, χίλια μπράβο!!!
    Θα τη διάλεγα ανάμεσα σε πολλές άλλες αν την έβλεπα σε μαγαζί, είναι καλοδουλεμένη και με χρώμα υπέροχο!

    Καλή σου μέρα, φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πανέμορφη η τσάντα μου, Μαρία μου. Το πλισεδάκι υπέροχο αλλά δεν θα το έλεγα quilting, απλά καπιτονάρισμα. Υπέροχο ύφασμα, αγαπώ τις πεταλούδες. Πολλά φιλιά και καλό μήνα, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή