Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 2017

Θάλασσα πλατιά - Αυγούστου

Καλησπέρα σας!
Το καλοκαιράκι πέρασε αφήνοντας μας όμορφες αναμνήσεις από τις θαλασσινές μας εξορμήσεις στην  παραλία,τις απογευματινές μας βολτούλες με εκλεκτούς μας φίλους ,όπου εμείς με την σειρά μας προσπαθούμε να της αποτυπώσουμε μέσα σε μία θάλασσα πλατιά,συνεχίζοντας την ανταλλαγή μας για τον μήνα Αύγουστο!                                                                                                          Καθισμένοι πάνω στα βράχια,ακούγοντας τον ήχο της θάλασσας που χτύπαγε το μουράγιο,κι αγναντευόντας το πέλαγος,βλέποντας τα καΐκια που πηγαίναν κι ερχόταν από τις θαλασσινές τους εξορμήσεις....


...ξαφνικά,διάσκορπα σύννεφα εμφανίζονται στον ουρανό και οι πρώτες ψιχάλες αρχίζουν να πέφτουν λες και είναι πρωτοβρόχια.


Όσο περνούσε η ώρα,η βροχή δυνάμωνε κι έτσι αναγκάστηκαμε να γυρίσουμε νωρίτερα στο σπίτι. 
Όπου πίσω από το παράθυρο,το βλέμμα μας δεν χόρταινε να βλέπει μέσα στο κατακαλοκαιρο την βροχή να γίνεται ένα με την θάλασσα......


Για ποτέ έφτασε η ώρα του δειλινού ούτε που το καταλάβαμε και προσπαθούσαμε ν'αποτύπωσουμε στον φωτογραφικό μας φακό,την φυσική και μοναδική ομορφιά της πλάσης που όμοια της δεν αντίκριζες πουθενά αλλού.


Σας ευχαριστώ πολύ ναυτάκια μου,για τα υπέροχα και φανταστικά τετράγωνα που παρέλαβα και σας εύχομαι καλή συνεχεία στο θαλασσινό μας ταξίδι!

Επίσης σας ευχαριστώ πάρα πολύ για την επίσκεψη σας στο σπιτάκι μου και τα όμορφα σχόλια που μου αφήσατε,να είσαστε πάντα καλά και σας εύχομαι μία όμορφη κι ευλογημένη εβδομάδα να περάσετε με ευχάριστες,δημιουργικές στιγμές!!!

Καλό ξημέρωμα!!!



9 σχόλια:

  1. Μα τι πανέμορφα τετράγωνα είναι αυτά, Μαρία μου. Α μπορεί φέτος να έχασα την εκπληκτική ανταλλαγή αλλά του χρόνου θα συμμετέχω οπωσδήποτε! Πολλά φιλιά, φίλη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφα τετράγωνα Μαρία μου.
    Κι εγώ θαυμάζω τα δικά μου κι ανυπομονώ να κάνω το πάπλωμα.
    Καλή συνέχεια και Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. όμορφα καλοκαιρινα τετραγωνα!!!
    καλη εβδομαδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αν και ο καιρός λίγο άρχισε να χαλάει τα τετράγωνα που έλαβες Μαρία μοσχοβολανε καλοκαιρακι,τόσο όμορφα όλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολυ όμορφα τετράγωνα ....δυστυχως σε λίγο τελειώνει το
    θαλασσινό μας ταξίδι ..φιλακια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μαρία, υποκλίνομαι!
    Το ένα είναι πιο όμορφο από το άλλο!
    Μπράβο, κορίτσι μου! Το μεράκι σου φαίνεται και με το παραπάνω!
    Αγκαλιά μεγάλη!
    ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γειά στα χέρια σου Μαρία μου και στα χερια των κοριτσιων όλων που σημετεχουν σ αυτήν την ανταλαγή που είναι γεματη απο τα αρωματα και τα χρώματα της θαλασσας.. τι υπεροχα που είναι !!! και όχι μονο αυτά.. φιλη μου αλλα ότι κεντητο και κοφτο κεντημα έχω δει μεχρι τωρα στο μπλοκ σου.. επειδή είμαι παλιά κεντήστρα στην ραπρωμηχανη.. ξερω πόση δουλεια έχουν αυτα τα διαχρονικα λευκα κεντηματα..!!μπραβο και απο μενα για το μερακι σου που λέεει και η Γιάννα μας απο πανω
    Να περάσεις μια όμορφη και ευλογημενη εβδομαδα..!!!φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. αχ Μαράκι τι ομορφο σπιτικο!!!νοικοκυρεμενο....ποσο λάτρευω το κεντημα αλλα εχω χρονια ν ασχοληθω παντα θαυμαζω αυτη την τεχνη μεγαλωσα με μια μαμα που παντα κεντουσε μεταξωτα κ εβγαζε κ σχεδια μαλιστα!!!!οποτε εκτιμω την τεχνη αλλα κ τον χρονο που αφιερωνει κανεις ...χαρηκα που με βρηκες κ σε βρηκα θα τα λεμε παω να σε προσθεσω στα νεα της γειτονιας να μαθαινω νεα σου...θα μπω το μεσημερι να δω κ τις αλλες αναρτησεις...σε φιλωωωωω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. αχ Μαράκι τι ομορφο σπιτικο!!!νοικοκυρεμενο....ποσο λάτρευω το κεντημα αλλα εχω χρονια ν ασχοληθω παντα θαυμαζω αυτη την τεχνη μεγαλωσα με μια μαμα που παντα κεντουσε μεταξωτα κ εβγαζε κ σχεδια μαλιστα!!!!οποτε εκτιμω την τεχνη αλλα κ τον χρονο που αφιερωνει κανεις ...χαρηκα που με βρηκες κ σε βρηκα θα τα λεμε παω να σε προσθεσω στα νεα της γειτονιας να μαθαινω νεα σου...θα μπω το μεσημερι να δω κ τις αλλες αναρτησεις...σε φιλωωωωω

    ΑπάντησηΔιαγραφή