Τετάρτη 22 Μαΐου 2019

Ο κάμπος με τα τριαντάφυλλα

Χριστός ανέστη!

Μέσα του Μαγιού τ'αρώματα με τα υπέροχα χρώματα,από όπου κι αν γυρίσεις το βλέμμα σου η ομορφιά της ανθισμένης φύσης,απλώνεται μπροστά στα πόδια σου σαν έναν πίνακας καρτ ποστάλ λες και κάποιο αόρατο χέρι με την πολύχρωμη παλέτα του την ζωγράφισε και την στόλισε με περισσή ομορφιά προσφέροντας σ'εμάς την αίσθηση της ψυχικής ηρεμίας!
Μέσα τις τόσες ομορφιές πήρα την απόφαση να σας παρουσιάσω το έργο μου και να σας ταξιδέψω σ'ένα κάμπο γεμάτο με ροζ τριαντάφυλλα.


Σας είχα αναφέρει σ'αυτήν την ανάρτηση που ξεκίνησα να πλέκω την κουβέρτα,κι έπειτα από δυόμισι χρόνια περίπου την ξανά έπιασα  και Δόξα το Θεό την ολοκλήρωσα αρχές του Μάρτη.


Με διαστάσεις 2,40 επί 2,20 περίπου


Στο τελείωμα της,επέλεξα να τελειώνει με το τετράγωνο μοτίφ με μία απλή μικρή βεντάλια τις τρεις πλευρές της.


Ελπίζω να σας αρέσει κι εσάς όσο κι εμένα!


Καλό βράδυ!

11 σχόλια:

  1. Ευλογημένα χέρια. Πολύ όμορφη και ρομαντική η κουβέρτα Μαρία μου. Να τη χαρείτε με υγεία!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα χρυσοχέρα μου και..πως να μην μας αρέσει; είναι δυνατό; Τα χέρια σου ζωγραφίζουν πραγματικά, να σε ε΄χει ο Θεός καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. εξαιρετικο
    καλημρρα γλυκια μου
    ωραιο μπλοκ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ ωραία χρώματα και πολύ καλή δουλειά, φίλη μου! Γεια στα χέρια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. όμορφη η κουβέρτα σου με τα όμορφα μικρά τριανταφυλλάκια
    και η φωτο με το λουλούδι τριανταφυλλιά μου άρεσε
    ωραίο χρώμα στα τριανταφυλλα το ρος
    ταιριάζει και με το φόντο του μπλογκ σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γεια στα χέρια σου!!!!!! Πολλή δουλειά...αλλά άξιζε τον κόπο! 'Εγινε πολύ όμορφη!!!! Να την χαρείς, Μαρία μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χρυσοχέρα μου ..τι όμορφη δουλεια!!! μπραβο Μαρία μου λουλουδιασε η κουβερτα σου..οπως και η φυση γύρω.. γεματη χρωμα ξεκουραση των ματιων.. ξερω τι δουλεια χρειαζεται για να ολοκληρωθει αυτη η δημιουργια..γεια στα χερια σου..
    Να περνας ομορφα με οτι κανεις..φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Υπέροχη η κουβέρτα σου Μαρία, γεια στα χέρια σου και την υπομονή σου να την φτιάξεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τί καταπληκτική κουβέρτα είναι αυτή Μαρία μου.
    Άκου να μας αρέσει!
    Θα μοσχομυρίζει το σπίτι σου τριαντάφυλλα.
    Γειά στα χέρια σου.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Όμορφη η κουβέρτα σου με υπέροχα σχέδια και χρώματα!
    blog https://mariaplatakegmai.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή