Κυριακή 21 Οκτωβρίου 2018

Αχ! κουνελάκι


Αχ κουνελάκι,κουνελάκι ξύλο που θα το φας
μέσα στο ξένο περιβολάκι,τρύπες γιατί τρυπάς?


Μη μου σουφρώνεις την μυτούλα ,μην μου κουνάς τ'αυτιά
μη μου κλείνεις τα ματάκια ,είσαι μία ζωγραφιά.


Αχ! κουνελάκι,κουνελάκι ξύλο που θα το φας
μέσα στο ξένο περιβολάκι,τρύπες γιατί τρυπάς?


Αγαπημένο παιδικό τραγούδι που μεγαλώσαμε μαζί του κι αργότερα το μεταφέραμε στα παιδιά μας κι ούτως κάθε εξής,μου ήρθε στο νου όταν αυτοσχεδίασα κι εμπνεύστηκα καθώς  δημιουργούσα το πάνελ, ενώνοντας λουρίδες σε διάφορα μήκη και πλάτη που μου είχαν μείνει από προηγούμενες εργασίες μου,στην συνεχεία έκανα το quilting σε πράσινο χρώμα ώστε να δημιουργήσω το περιβολάκι και κατόπιν το απλικέ και το χορτάρι. Σ'αυτήν εδώ την κοντινή φωτογραφία,,ίσως να φαίνεται καλύτερα το patchwork.


Να είσαστε καλά και πάντα να περνάτε όμορφα και δημιουργικά!!!

ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!


5 σχόλια:

  1. Απίθανα τα γλυκούτσικα κουνελάκια σου!!!
    ;-)
    ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, κορίτσι μου!
    Καλό βράδυ!
    Καλή εβδομάδα να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα φίλη μου με τα υπεροχα κουνελάκια σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μια γλύκα τα κουνελάκια και ότι πρέπει για παιδικό δωμάτιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα Μαρία!Πολύ όμορφη η σύνθεσή σου! Θα κλέψει τις εντυπώσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή