Δευτέρα 19 Φεβρουαρίου 2018

ΠΟΡΟΣ

Καλησπέρα σας!
Θ'απορείτε με τον τίτλο της σημερινής μου ανάρτησης,τι σχέση έχει μ'αυτό που θα σας παρουσιάσω,που δεν είναι άλλο από ένα ζευγάρι ασπροκέντητες μαξιλαροθήκες,που τελείωσα τον προηγούμενο μήνα,αλλά με το σήμερα και το αύριο να ετοιμάσω φωτογραφικό υλικό η αλήθεια είναι ότι το παραμέλησα.
Επειδή από συνήθεια όπου πηγαίνω έχω μαζί μου και το εργόχειρο μου,κάτι που να είναι εύκολο και να πλέκεται με κλειστά ματιά,που λέει κι ο λόγος,έπλεξα την παρακάτω  δαντελίτσα σ'ένα ταξίδι μου,στο Σαρωνικό Κόλπο,στο νησάκι Πόρος όπου κυριαρχεί η γαλήνη και η αρχοντιά του,εντελώς η αντίθετη  φυσική ομορφιά από τα  Κυκλαδίτικα νησιά μας.


Κέντησα το αζούρ στην ποδοκίνητη παραδοσιακή ραπτομηχανή,καθώς επίσης και το κοφτό κέντημα.


Έραψα τις μαξιλαροθήκες και τοποθέτησα την δαντελίτσα γεμάτη χάρη και αρχοντιά,συνοδευομένη μ'όμορφες αναμνήσεις!


Λίγες φωτογραφίες ακόμη...


Ο Πόρος,μία φωτογραφία που επέλεξα από το διαδίκτυο.

Σχετική εικόνα

Να είσαστε καλά και να περνάτε πάντα όμορφα και δημιουργικά με ότι αγαπάτε!!!

ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ!!!

ΚΑΛΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΝ ΑΓΩΝΑ!!!

26 σχόλια:

  1. Καλησπέρα Μαρία!!Θαυμάζω την υπομονή σου να φτιάξεις αυτήν την τέλεια μαξιλαροθήκη και μάλιστα να την ολοκληρώσεις στον Πόρο -αγαπημένο νησί!! Εχω πολλά σεντόνια και μαξιλαροθήκες κεντημένα από την μητέρα μου και τη θεία μου τα οποία και χρησιμοποιώ και πραγματικά τα απολαμβάνω !! Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Νικόλ μου,για τα όμορφα λόγια σου,θα ήταν μεγάλη μας χαρά όποτε έχεις χρόνο να μας παρουσιάσεις στο σπιτάκι σου,αυτόν τον υπέροχο θησαυρό που έχεις στα χέρια σου! Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  2. Τέλεια δουλειά Μαρία μου, δεν βρίσκεις εύκολα στην εποχή μας τέτοια έργα. Καλή Σαρακοστή να έχεις με υγεία !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Κατερίνα μου,να΄σαι καλά!!! Δυστυχώς,με το πέρασμα του χρόνου φοβάμαι ότι αυτή η τέχνη σιγά-σιγά θα χαθεί μιας και η νέα γενιά για ν'ασχοληθεί δεν έχει την υπομονή και το μεράκι.Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  3. Ωραία η μαξιλαροθήκη σου
    μου αρέσει πάρα πολύ η δαντέλα και χαίρομαι που σου αρέσει και σένα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πανέμορφες χειροποίητες μαξιλαροθήκες φτιαγμένες με μεράκι! Καλή Σαρακοστή, Μαρία μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου αρέσουν Μία μου και σ'ευχαριστώ πολύ,να'σαι καλά!!!Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  5. Hi Maria i love your embroidered pillowcases they are very pretty xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μπράβο, μπράβο, μπράβο !!! Έχουν διαχρονική αξία τα ασπροκέντητα και το δικό σου έγινε εξαιρετικό !!!! Πολύ αγαπημένο νησί ο Πόρος !!!! Να είσαι καλά να συνεχίσεις την συνήθεια να κουβαλάς πάντα μαζί σου ένα εργόχειρο (κι εγώ το κάνω όπου με παίρνει). Καλή σαρακοστή και καλή εβδομάδα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αδυναμίες είναι Ρανια μου,τι να κάνουμε....Σε ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη σου,νά'σαι καλά!!!Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  7. Χειροποίητες μαξιλαροθήκες μα είναι τέλειες έχουν μια αρχοντιά πολλά πολλά μπράβο!!!!!Ο πόρος είναι ένα νησάκι που αγαπώ πολύ γραφικό με όμορφους ανθρώπους!!!! Καλή σαρακοστή Μαρία μου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εύχομαι μία μέρα ,Θεου Θέλοντος,να τον επισκεφτώ πάλι μου άρεσε πολύ! Σε ευχαριστώ πολύ Katrina μου,για την επίσκεψη σου στο σπιτάκι μου!!!Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  8. Αχ! πόσο το ζηλεύω το κοφτό της μηχανής! Πού θα μου πάει! Κάποια μέρα θα μάθω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να είμαστε ποιο κοντά Μάνια μου,να σου το έδειχνα...σου στέλνω την αγάπη μου!!!Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  9. Καλημέρα γλυκιά μου και πράγματι το είδος αυτό είναι μοναδικό και έχω τη χαρά να έχω πολλά τέτοια κομμάτια όπως και κουρτίνες με χειροποίητο κοφτό από τη γιαγιά μου και μάλιστα κεντούσε και το μονόγραμμα της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο δικός σου θησαυρός,γλυκιά μου αχτίδα έχει περισσότερη αξία που τον έχουν κεντησει χρυσά χεράκια!!!Μακάρι μία μέρα να μας τον παρουσιάσεις για να τον θαυμάσουμε!!! Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  10. Τι ωραία να παίρνεις μαζί τα έργα σου στα ταξίδια! Το έχω σκεφτεί κ εγώ με το βελονάκι αλλά είμαι πολύ αρχάρια ακόμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποτέ δεν είναι αργά Κατερίνα μου,απλά το πλεκτό είναι ποιο εύκολο γιατί δεν τραβάς πολλά πράγματα μαζί μόνο ένα κουβάρι κλωστή και το βελονάκι.Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  11. Ανεκτίμητα κομμάτια τα λευκά κεντήματα .. κοφτα και υπέροχα πάντα..Μαρία μου..
    Ξερω τι δουλεια και κόπο εχουν αυτα τα κεντηματα...κεντήστρα γαρ...!!
    Να περνας ομορφα οπου και να πηγαινεις ΄΄οτι και να κανεις καλη και ευλογημενη Σαρακοστή .. φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αγαπώ πολύ τα ασπροκεντήματα . Μέχρι πριν λίγα χρόνια σεντόνια και μαξιλαροθήκες είχα μόνο λευκά με χειροποίητες δαντέλες. Μπράβο Μαρία μου για τις όμορφες και αρχοντικές μαξιλαροθήκες που έχουν τόση δουλειά ! Καλό ΣΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Χρυσάνθη μου και σ'ευχαριστώ πολύ!!!
      Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  13. Πολύ όμορφες οι μαξιλαροθήκες σου Μαρία μου!
    Βρήκα κι εγώ πρόσφατα τις νυφικές μαξιλαροθήκες της μαμάς μου κεντημένες με τα αρχικά της και θα τις δώσω στην κόρη μου που έχει τα ίδια αρχικά, όπως και διαφορα άλλα κοφτά και ασπροκέντια της γιαγιας μου. Είναι τόσο όμορφα κι αρχοντικά!
    Στον όμορφο Πόρο έχω να πάω γύρω στα 35 χρόνια! Πολύ θα ήθελα να μου δοθεί η ευκαιρία να ξαναπάω.
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή