Δευτέρα 15 Ιανουαρίου 2018

Patchwork - Το πρώτο ράνερ

Καλημέρα σας!
Μέσα στο εορταστικό κλίμα των Χριστουγέννων η MarMaLena,είχε προσφέρει σε διαγωνισμό,ένα κιτ για να φτιάξουμε ένα χριστουγεννιάτικο ράνερ! 
Η χαρά μου ήταν απερίγραπτη, όταν μου δήλωσαν ότι κέρδισα,ειλικρινά δεν το πίστευα ως που έφτασε στα χέρια μου και δεν υπάρχουν λόγια να σας περιγράψω τον ενθουσιασμό μου και την συγκίνηση που ένοιωθα έκανα όπως ένα μικρό παιδί που παίρνει το δωράκι του.
Το MarMaLena - Kit,περιλάμβανε όλα τα υλικά για να φτιάξουμε το πρώτο μας ράνερ,φυσικά και τις αναλυτικές οδηγίες που σε καθοδηγούν βήμα - βήμα.


Αμέσως,δίχως δεύτερη σκέψη πήρα την επιφάνεια κοπής και τον κοφτή μου και ξεκίνησα το νέο μου πρόζεκτ.


Αφού έκοψα τα υφάσματα ξεκίνησα το ράψιμο ακολουθώντας πιστά τις οδηγίες. Σ'αυτό το σημείο, να διευκρινίσω ότι άλλη χάρη έχει να τις διαβάζεις από το χαρτί και να τις έχεις διπλά στην μηχανή σου ,κι άλλη από την οθόνη του υπολογιστή.


Εδώ βλέπετε λεπτομέρειες από το quilting,στο πίσω μέρος του ράνερ....


.....κι εδώ η μπροστινή όψη του.Να σημειώσω ότι πρώτη φορά έμεινα ικανοποιημένη από την τοποθέτηση ρελιού.


Μπορεί να περάσαν οι γιορτινές μέρες ,όμως,του χρόνου πρώτα ο Θεός θα μπει στην θέση που του αρμόζει.Σας ευχαριστώ πάρα πολύ μέσα από την καρδιά μου,για το υπέροχο δωράκι σας,να είσαστε πάντα καλά και σας εύχομαι Καλή Χρονιά με πολλές -πολλές ευχάριστες δημιουργίες,αγάπη,υγεία και ευημερία!!!!

Αν σας ενδιαφέρει αυτή η τεχνική και θέλετε περισσότερες πληροφορίες,επισκεφτείτε το σπιτάκι της αγαπητής μας Μάνια ,η οποία ως πρωτοπόρος ανάδειξε,κι εξάπλωσε το  patchwork και το quilting στον ελλαδικό χώρο!

Σας εύχομαι μία όμορφη και δημιουργική εβδομάδα!!!



7 σχόλια:

  1. Πανέμορφο και καλοδουλεμένο το γιορτινό σου ράννερ, Μαρία!!!
    Με το καλό να το χαρείς στρωμένο τα επόμενα Χριστούγεννα κσι να είσαι πάντα έτσι τυχερή!
    Φιλάκια και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μ γεια σου Μαρία μου.
    Υπέρχο έγινε.
    Πάντα να είσαι τυχερή.
    Καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πανέμορφο το ράνερ σου, Μαρία μου. Να το χαρείς, φίλη μου. Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπέροχο και δύσκολο βρε παιδάκι μου!!!!Μόνο που το βλέπω βήμα βήμα κουράστηκα κι όλας! Υπέροχη δουλειά, μπράβο κοριτσάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μπράβο, μπράβο!!! Εγινε πολύ όμορφο Μαρία! Είμαι βέβαιη ότι θα το κατευχαριστηθείς. Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πάντα τυχερή!!!υπέροχη δουλειά!!!καλώς σε βρήκα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πόσο χαίρομαι Μαρία που έπιασε τόσο τόπο και έδωσε τόση χαρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή