Τετάρτη 15 Νοεμβρίου 2017

Έτσι απλά.....

Καλησπέρα σας!!!
Βάζοντας το κλειδί στην κλειδαριά και ξεκλείδωνοντας την πόρτα,αναρωτιόμουν πόσες μέρες έχω να μπω  στο σπιτάκι μου και να σας επισκεφτώ να δω τι κάνετε και πως τα περνάτε??? Όπως γνωρίζετε αυτήν την εποχή, η καθιερωμένη δουλειά,που λίγο πολύ ο περισσότερος ελληνικός λαός ασχολείται είναι το μάζεμα των ελιών.Όπως λέει και μία λαϊκή παροιμία: Από το θέρος ως τις ελιές δεν απολείπουν οι δουλειές.
Έτσι λοιπόν,άφησα στην άκρη το εργόχειρο να ξεκουραστεί για λίγο κι ασχολήθηκα με το λιομάζωμα!


Πάντως το χόμπι μου με τις φωτογραφίες δεν το άφησα κι ανάμεσα σε μάζεμα και διάλεγμα σκεφτόμουν να είχα φτιάξει κάτι απλό με θέμα,την ελιά και να σας το παρουσίαζα....ίσως κάποια άλλη φορά....


Τα βράδια,για να ξεκουραστώ λιγάκι, πήρα το βελονάκι μου,ένα κουβάρι κλωστή πεταλούδας,νούμερο τριάντα και  ξεκίνησα κάτι πολύ απλό μα και συνάμα διαχρονικό!!!


Τώρα πια σιγά-σιγά,γυρνάω πάλι τους ρυθμούς μου και Θεού θέλοντος  να ολοκληρώσω ότι είχα αφήσει στην μέση.
Από σήμερα μετράμε αντίστροφα προς την μεγαλύτερη εορτή της Χριστιανοσύνης,την γέννηση του Χριστού μας!!!
Σας εύχομαι:

              ΚΑΛΟ,ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΟ,ΑΓΙΟ ΣΑΡΑΝΤΑΜΕΡΟ!!!!
                                        
                                            ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!!





5 σχόλια:

  1. Αυτό που πιάνουμε το εργοχειρο για να ξεκουραστούμε, Δεν είναι μαζοχισμός; 😂😂😂😂
    Να είσαι καλά Μαρία μου και καλή δύναμη σε ό,τι κάνεις.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή σοδειά σου εύχομαι και του χρόνου! Καλή συνέχεια σε ό,τι κάνεις! Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλό κουράγιο στο μάζεμα των ελιών!
    καιτου χρόνου να ειστε καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Mαρία μου, είμαι βέβαιη ότι το εργόχειρό σου θα είναι υπέροχο. Καλή συνέχεια με το μάζεμα των ελιών, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Και εγώ Μαρία μου κάθε βράδυ μετά τις δουλειές με το πλεκτό στο χέρι είμαι. Καλή εβδομάδα να έχεις και να περνάς όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή