Κυριακή 23 Ιουλίου 2017

ΑΓΑΠΗ

Καλησπέρα σας!
Με πολύ όμορφο τρόπο,ο Απόστολος Παύλος,μας εξηγεί πως οικοδομείται η Εκκλησία,όταν τα ζωντανά μέλη της αγωνίζονται να δείχνουν ανοχή και μακροθυμία στις δυσκολίες του πλησίον,να τον βλέπουν πάντοτε με συμπάθεια,ώστε το τέλος η αγάπη,ως ευλογία και ενέργεια του Θεού,να συγκρατεί όλους.Όλοι να αισθάνονται και να αποτελούν έναν άνθρωπο,συγκροτημένοι σ'έναν Άνθρωπο.
Λίγες γραμμές από την Φωνή Κυρίου,που αναφέρεται στο αποστολικό ανάγνωσμα της σημερινής Κυριακής,επέλεξα ως πρόλογο της σχετικής ανάρτησης,αφού η αγάπη πρέπει να μοιράζεται απλόχερα στο πλησίον μας μέσα από την καρδιά μας κι όχι μόνο.
Καρδούλες,ανθισμένες από αγάπη πλέχτηκαν με το τσιγκελάκι και τοποθέτηθηκαν πάνω στο ύφασμα......



....να δώσουν μία ρομαντική νότα,με το απαλό τους χρώμα....


....και να τονίσουν περισσότερο το κέντημα του,που δεν είναι άλλο από το κοφτό μαζί με το αζούρ,που το κάνουν ιδιαίτερο και ξεχωριστό.


Ένα σετ,που αυτοσχεδίασα κι ολοκλήρωσα όπως το εμπνεύστηκα μέσα από τον ανθό της αγάπης!


Σας εύχομαι να περνάτε πάντα όμορφα με τους ανθρώπους που αγαπάτε!

ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!







8 σχόλια:

  1. ΥΠΕΡΟΧΟ αυτά τα κεντήματα εκτός που είναι διαχρονικά είναι και ανεκτίμητα.. γεια στα χέρια σου να περνας όμορφα ότι και να κανεις φιλακιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεια στα χέρια σου Μαρία μου, είναι υπέροχο σετ και πιστεύω ότι ταιριάζει σε κάθε σπίτι. Καλή και δροσερή εβδομάδα να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τι όμορφα κεντήματα! και οι καρδιές είναι πάντα αγαπημένο θέμα!
    καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφα όλα,γεια στα χέρια σου!!!
    Καλώς σε βρήκα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα μου,καλώς ήρθες στο σπιτικό μου εύχομαι να περάσεις όμορφα!!!
      Σας ευχαριστώ πάρα πολύ όλες σας για τα όμορφα σχόλια που μου αφήσατε και μου δίνετε θάρρος να συνεχίσω,να είσαστε καλά και να περνάτε πάντα όμορφα!!!!

      Διαγραφή
  5. Πανέμορφες χειροποίητες δημιουργίες, Μαρία μου. Να είσαι πάντα καλά. Σε φιλώ, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρόνια πολλά Μαρία !
    Με υγεία πάνω απ' όλα!
    Πολλά φιλιά :)
    ลาลีกา

    ΑπάντησηΔιαγραφή