Κυριακή 19 Μαΐου 2019

Ω ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ

                                           
                                           Ω Παναγία Δέσποινα,γλυκύτατη Παρθένα
                                           εις τον αγώνα της ζωής βοήθα με κι εμένα.
                                           Βοήθησε με Πάναγνη, γλυκιά μου Παναγία,
                                           γιατί η ζωή είναι θάλασσα μεγάλη τρικυμία.


                                           Και ναυαγός ευρίσκομαι μέσα στην βιοπάλη
                                          στην χάρη σου στηρίζομαι Παρθένα τη μεγάλη!
                                          Και σαν μητέρα ευπλαχνική ελπίζω να μας σώσεις,
                                          κι από ορατούς κι αόρατους εχθρούς να μας γλυτώσεις!
                                   

  Στη σκέπη των πτερύγων σου σκέπασε Παναγία μου
όλου του κόσμου τα παιδιά κι ύστερα τα δικά μου! 
Και φώτισε τα,Παναγία,Χριστό ν'ακολουθήσουν 
και στον αγώνα της ζωής με θάρρος να βαδίσουν!


Την πίστη,την πραότητα να μην την αμελήσουν
       καθώς και την εγκράτεια να μην την καταπατήσουν!
           Ναι,Παναγία μου Δέσποινα λυπήσου κι ευσπλαχνίσου,
κι άφεση των αμαρτιών ζήτησε από το παιδί σου!
 Να συγχωρήσει πταίσματα και τα αμαρτήματα μας,
να οδηγήσει στο καλό κι εμάς και τα παιδιά μας!


Εκκλησιαστικές κορδέλες,που τις έφτιαξα την πρώτη εβδομάδα της Αγίας Σαρακοστή,ώστε να στολίσουν την εικόνα της Παναγίας μας!
Το κέντημα της,σταυροβελονιά....ο σταυρός είναι μετρητό πάνω στο βελούδο....στην συνεχεία....τις έραψα αφού  τοποθέτησα τις τρέσες!


ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ


                                     

                                                 


2 σχόλια:

  1. Βοήθεια σου Μαρία μου, είναι παρα πολύ όμορφες. Η προσευχή που τις συνόδεψες από τις πιο αγαπημένες μου. Καλή και όμορφη εβδομάδα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Κατερίνα μου, σ'ευχαριστώ πολύ!!!
      Φιλάκια!!!

      Διαγραφή