Δευτέρα 13 Μαΐου 2019

Τσαντάκι για το πρόσφορο

 Χριστός Ανέστη!

Ένα τσαντάκι που έραψα - κέντησα για να συνοδεύει το πρόσφορο στην εκκλησία!
Πρώτα - πρώτα έκανα το κέντημα του,στην ποδοκίνητη ραπτομηχανή με βελονιά κορδονέτο κι ελάχιστο ανεβατό στα φύλλα......


....στην συνεχεία ετοίμασα τον πάτο με βελονιά quilting,καθώς την χρησιμοποίησα στα χερούλια και στο πάνω μέρος της τσάντας για να περάσω τα κορδόνια.....


....την ολοκλήρωσα αφού τοποθέτησα και το εσωτερικό της το ίδιο ύφασμα με το εξωτερικό,φυσικά δεν μπορούσα να παραλείψω ενδιάμεσα την βάτα......


...δίνοντας της,μία μικρή τσαχπινιά τοποθετώντας δύο χάντρες την άκρη των κορδονιών.


Οι διαστάσεις της τσάντας, είναι ιδανικές ώστε να χωράει ως τρία πρόσφορα!
Είναι μεγάλη ευλογία στο σπιτικό που ζυμώνει η νοικοκυρά το πρόσφορο και το πηγαίνει νωρίς  στην εκκλησία για να τελέσει ο ιερέας την Θεία Λειτουργία!


Σας εύχομαι να έχετε μία όμορφη εβδομάδα!!!






8 σχόλια:

  1. Πραγματικά υπέροχο το τσαντάκι σου, Μαρία μου. Δεν είχα σκεφτεί την ιδέα να χρησιμοποιούμε χειροποίητο τσαντάκι για το πρόσφορο. Θα ράψω ένα για τη μητέρα μου. Πολλά φιλιά, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια μου,ειναι πολύ πρακτικό και βολικό με τα χερούλια.Σου εύχομαι να εχεις μια ομορφη μέρα!!!
      Φιλάκια πολλά πολλά,γλυκιά μου!!!

      Διαγραφή
  2. Μαρία μου υπέροχη ιδέα η τσάντα. Γεια στα χέρια σου! Να σε αξιώνει να είναι πάντα ευπρόσδεκτη η προσφορά υπέρ υγείας ζώντων ή υπέρ αναπαύσεως των κεκοιμημένων.
    Να είσαι καλά
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γεια στα χέρια σου Μαρία, πολύ όμορφη η τσάντα που ετοίμασες για το πρόσφορο να είσαι καλά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Κατερίνα μου!!!! Πολλά - πολλά φιλάκια!!!

      Διαγραφή