Πέμπτη 1 Νοεμβρίου 2018

Χρώματα κι αρώματα


Καλησπέρα σας!!!
Χρώματα κι αρώματα.....επέλεξα.....να κεντήσω στην ποδοκίνητη,παραδοσιακή ραπτομηχανή το κέντημα.......με κοφτό κι ανεβατή βελονιά......σ'αυτό εδώ το μικρό σεμεδάκι!


 Τις δύο στενές πλευρές του.........τοποθέτησα δαντέλα,πλεγμένη με το βελονάκι......την ένωσα με βελονιά κορδονέτο.......τις πλαϊνές κέντησα διακοσμητική βελονιά.......στην ηλεκτρική μηχανή!


Ένα κομμάτι ημιλίνο που μου είχε μείνει από άλλη εργασία,αξιοποιήθηκε ως ένα μικρό έργο τέχνης!


Σας εύχομαι να περάσετε έναν όμορφο,δημιουργικό κι ευλογημένο μήνα,μ' όλα τα καλά του Θεού μέσα στο σπιτικό σας!!!


ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!!




7 σχόλια:

  1. Δεν έχω καταπιαστεί, να σου πω την αλήθεια, μα μου φαίνεται πολύ δύσκολο το κοφτό!! Μπράβο, κορίτσι μου!
    Είναι όντως έργο τέχνης! Σωστό αριστούργημα!
    Να 'σαι καλά και να έχεις έναν υπέροχο μήνα!
    ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεια στα χέρια σου! Πολύ ωραίες οι φωτό! Μου αρέσει που συνδυάζεις τις δημιουργίες σου με τη φύση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πραγματικά, έργο τέχνης θα το ονόμαζα κι εγώ!
    Μου αρέσει πάρα πολύ! Να το χαρείς!
    Φιλιά και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφο και καλοδουλεμένο. Να το χαρείς με υγεία Μαρία μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλό μήνα Μαρία μου !!! Μπορεί εγώ να μην γνωρίζω καθόλου από κέντημα στη μηχανή όμως τα θαυμάζω και τα έργα σου και την υπομονή σου !!! Καλή συνέχεια φίλη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. γεια στα χερακια σου!!! σαν τον παλιο καλο καιρο....το ντεκορ της φωτογραφισης μοναδικο μπραβοοοο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πραγματικά υπέροχο!! !Μπράβο σου, είσαι χρυσοχέρα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή