Κυριακή 28 Οκτωβρίου 2018

Τσαντάκι πλάτης

 
 Ένα τσαντάκι πλάτης ετοιμάστηκε για μία μικρή πριγκίπισσα...


....στολίστηκε με τα λούλουδα του κι ετοιμάστηκε να βολτάρει.....


.....έτσι για να δώσει μία μικρή νότα λάμψεως κι αρχοντιά,με την δαντελίτσα του και να τραβήξει με το πέρασμα του,όλα τα βλέμματα πάνω του.


Αν θέλετε πείτε μου κι εσείς πως σας φαίνεται κι αν σας αρέσει? Θα χαρώ πολύ να μου πείτε την δική σας γνώμη.


Να είσαστε πάντα καλά και να περνάτε όμορφες,χαρούμενες,δημιουργικές στιγμές με κέφι και μεράκι!!!


ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ

8 σχόλια:

  1. Τυχερή η μικρή πριγκίπισσα!
    Είναι πανέμορφο! Και σαν χρώμα είναι υπέροχο και έχει και μωβ λουλουδάκια, οπότε εμένα θα με κέρδιζε ούτως ή άλλως! χιχι!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ, κορίτσι μου! Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι όμορφη η τσαντουλα της μικρής. Γεια στα χέρια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλησπέρα Μαρία μου !! Το τσαντάκι της μικρής πριγκήπισσας είναι τόσο όμορφο και τόσο ρομαντικό με τη δαντελίτσα του που σίγουρα η μικρή θα ενθουσιαστεί !!Καλή συνέχεια σε ότι κάνεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ένα θαυμάσιο δωράκι και πάνω από όλα φτιαγμένο με χεράκια που εκπέμπουν αγάπη.Μπράβο γλυκιά μου θαυμάσιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ όμορφο και ρομαντικό ! Σίγουρα θα τραβάει τα βλέμματα ! Με υγεία να το χαρεί !

    ΑπάντησηΔιαγραφή