Δευτέρα 8 Οκτωβρίου 2018

Κείμενο - Πάπλωμα ημερολόγιο

Καλησπέρα σας!
Λίγο πολύ θα αναρωτιόμαστε τι θα ταίριαζε περισσότερο να συμπληρώσουμε τα κενά τετράγωνα στο πάπλωμα ημερολόγιο,που θα έδενε περισσότερο κατά την ολοκλήρωση του???
Φυσικά κάτι που να έχει σχέση με το ημερολόγιο....τι να είναι......ημερομηνία,εβδομάδες,μήνες???
Τι λέτε???
Για να δούμε τι μας συμβουλεύει η δημιουργός του πρόζεκτ???
Η σχεδιάστρια {ακολουθήστε τον σύνδεσμο} οριοθέτησε και τοποθέτησε ανάμεσα στα κενά τετράγωνα του παπλώματος να κεντήσουμε μικρά συμβολικά κείμενα που είναι αφιερωμένα τους μήνες!
Επέλεξα να τα κεντήσω με βελονιά κορδονέτο,στην ποδοκίνητη ραπτομηχανή.....


                                                               Για τον Γενάρη........


......Φλεβάρη.....


......Απρίλη.....


.........Αύγουστο......


Αναμένω,πως θα είναι τ'αποτέλεσμα κατά την ολοκλήρωση του!

Σας εύχομαι μία όμορφη,δημιουργική κι ευλογημένη εβδομάδα!!!

ΚΑΛΟ ΞΗΜΕΡΩΜΑ






10 σχόλια:

  1. Μαρια ζήλεψα! Πόσο θα ήθελα να ξέρω κι εγώ κοφτό σε αυτές τις παλιές μηχανές!!,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πολύ καλό! καλές δημιουργίες λοιπόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπράβο Μαρία!!! Τί ωραία ιδέα και τί όμορφα που την εκτέλεσες! Πραγματικό κόσμημα τα μηνύματά σου! Καλή σου βδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημερα Μαρια μου!
    Πολυ ομορφα τα κείμενα σου απο τους μήνες του χρόνου!
    Υπεροχη ιδέα! Καλες δημιουργίες και καλή και ευλογημένη εβδομαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τί όμορφοοοοοοο!!!
    Υπέροχη ιδέα, αν και εμένα μου φαίνεται βουνό η υλοποίηση!!! (Δηλώνω άσχετη με ραπτομηχανές! Καμιά φορά μου λέει η μαμά μου να με μάθει και νιώθω σαν να αγγίζω πυρηνική κεφαλή! χαχα!)
    Καλή εβδομάδα, κορίτσι μου! ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Θα γίνει τέλειο το πάπλωμα Μαρία μου, αυτά τα κομμάτια με τα στιχάκια ειναι πολύ πρωτότυπα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Θα γίνει πραγματικά καταπληκτικό !!!! Μ αρέσει η ιδέα με τους μήνες πάρα πολύ, γιατί κι εγώ κεντάω κομμάτια με καρδιές για την μία κόρη και με φορέματα για την άλλη (ότι ζήτησαν, τι να κάνω χαχα), αλλά δεν ξέρω αν θα τα καταφέρω να γεμίσω ένα πάπλωμα..... προσπαθώ πάντως και ελπίζω.... Το δικό σου πάντως μου αρέσει πάρα πολύ !!! Μπράβο, καλά δύναμη για τη συνέχεια !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αναμένω να δω το τελικό αποτέλεσμα! Θα γίνει σίγουρα πανέμορφο. Μπράβο κ πάλι μπράβο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Υπ3ροχη ιδέα, σίγουρα όταν τελειώσει θα είναι ένα κόσμημα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή