Σάββατο 13 Οκτωβρίου 2018

Οκτώβριος - Πάπλωμα ημερόλογιο

Καλημέρα σας!!!
Λίγο πολύ οι περισσότεροι γνωρίζουμε ότι τον Οκτώβριο είναι ο μήνας που η κίτρινη κολοκύθα ή αλλιώς χιώτικο κολοκύθι,όπως το λέμε και στον τόπο μας,έχει την τιμητική του! Έτσι η σχεδιάστρια επέλεξε μία κολοκύθα που θα στολίσει αργότερα το ημερολογιακό πάπλωμα μας!
Η δική μου κολοκύθα μοιάζει περισσότερο με καλοκαιρινό κολοκύθι,σύμφωνα με τα υφάσματα που έχω επιλέξει από την αρχή του πρόζεκτ,δεν με πτοεί όμως πάρα τα λαθάκια της,ευελπιστώ κάποτε να τα καταφέρω ........τι να κάνουμε προσπαθούμε και δεν τα παραιτούμε.... πάμε να σας την δείξω....


Κάποια στιγμή που θα έχω χρόνο θα πρέπει να ράψω τα τετράγωνα,για να δούμε πως τα πάμε...

Να είσαστε καλά και να περνάτε πάντα όμορφα και δημιουργικά!!!

ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ 


4 σχόλια:

  1. Κι αυτά τα χρώματα είναι όμορφα Μαρία μου.
    Θα γίνει πολύ ιδιαίτερο το πάπλωμα σου.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα Μαρία! Τα λάθη τα βλέπεις μόνο εσύ που ξέρεις το πατρόν γιατί εγώ βλέπω μια πολύ χαριτωμένη κολοκύθια! Έχω μεγάλη περιέργεια να δω πώς θα γίνει το πάπλωμα!!! Φιλάκια και καλή Κυριακή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μια χαρά είναι η κολοκύθα σου Μαρία και θα στολίσει όμορφα το έργο σου . Καλή και δημιουργική εβδομάδα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή