Κυριακή 16 Σεπτεμβρίου 2018

Bag - tote (7)

Η σωτηρία θυσία
   Χαρακτηριστική περίπτωση "επηρμένου" ανθρώπου είναι ο Καζαντζάκης. Στο βιβλίο του "Αναφορά στον Γκρέκο"περιγράφει μία συνάντησή του με ασκητή στο Άγιον Όρος: "Για να τον πειράξω", λέει ο συγγραφέας, "του είπα: Έχασες το μυαλό σου, δυστυχισμένε. Κι εκείνος μου είπε ένα λόγο και με αποστόμωσε: Έδωκα το μυαλό μου και πήρα τον Θεό. Έδωκα μία κάλπικη πεντάρα κι αγόρασα τον παράδεισο. Και να σου πω και τούτο,για να ξέρεις: Ένας μεγάλος βασιλιάς,όμορφος και γλεντζές,συνάντησε κάποτε έναν ασκητή και του είπε με συμπόνια: Μεγάλη η θυσία που κάνεις! Κι εκείνος του αποκρίθηκε: Εσένα η θυσία σου είναι μεγάλη,βασιλιά μου. Γιατί εγώ απαρνιέμαι τα φαινόμενα και τα πρόσκαιρα, ενώ εσύ τα μόνιμα και αιώνια".


Ο σοφός ασκητής με παραστατικό τρόπο επανέλαβε στον Καζαντζάκη τα λόγια του Χριστού:"Όποιος θέλει δήθεν να σώσει και να χαρεί τη ζωή του εγωιστικά,θα την χάσει θα χάσει την πραγματική της ομορφιά και χαρά.Όποιος όμως θυσιάσει το εγωιστικό του φρόνημα και έτσι φαινομενικά χάσει τη ζωή του,εξαιτίας της υπακοής του σε μένα και στο ευαγγέλιό μου,αυτός ουσιαστικά θα την σώσει και θα την χαρεί". Μπορεί να χάσει τα απατηλά και πρόσκαιρα της "κατά σάρκα" ζωής,αλλά θα κερδίσει τα αληθινά και αναφαίρετα της "κατά πνεύμα" ζωής.
   "Κατά σάρκα" ζωή είναι η ζωή η υποδουλωμένη στα πάθη,που οδηγεί σε έχθρα προς τον Θεό και άρα σε οριστικό χωρισμό από Αυτόν και σε θάνατο.Ενώ "κατά πνεύμα" ζωής είναι η γεμάτη ειρήνη αληθινή ζωή,η λουσμένη "εις την ελευθερίαν της δόξης των τέκνων του Θεού".


Μέσα από ένα μικρό απόσπασμα από την Φωνή Κυρίου,της σημερινής Κυριακής σας παρουσιάζω άλλη μία δημιουργία μου.
Μία τσαντούλα  tote,που την έφτιαξα με τζιν ύφασμα,εξωτερικά κι εσωτερικά  χρησιμοποιήσα βαμβακερό,που έφτιαξα και τσέπες για τα μικρά αντικείμενα.


Χρησιμοποίησα ελάχιστο patchwork που το στόλισα μ'ένα φαρδύ πλακέ και την υπόλοιπη τσάντα χρησιμοποίησα quilting,σε διακοσμητική βελονιά.




Σας εύχομαι να έχετε μία όμορφη,δημιουργική κι ευλογημένη εβδομάδα,μ'όλα τα καλά του Θεού μέσα στο σπιτικό σας!!!







13 σχόλια:

  1. Υπέροχη τσάντα με ωραίο συνδυασμό χρωμάτων Μαρία μου. Καλή εβδομάδα με υγεία και όμορφες στιγμές να έχεις !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εκείνο που θαυμάζω στις τσάντες σου είναι η εσωτερική επένδυση που κάνεις. όσο για τους ασκητές, κάποια φορά πήγε της Παναγίας ο άνδρας μου στο Όρος. Ένας λοιπόν ασκητής του είπε: -Παιδί μου ο Θεός βρίσκεται παντού όταν θες να προσευχηθείς. Ακόμα και μέσα σε ένα ...ντουλάπι που ανοίγεις μπορείς να "δεις" τον Θεό και να προσευχηθείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μου αρέσει πολύ η τσάντα σου και τα χρώματα εντυπωσιακά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλό φθινόπωρο Μαρία μου !! Ομορφα λόγια διάβασα !!
    Για την πανέμορφη τσάντα σου τι να πω;;; Πολύ όμορφη και προσεγμένη !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Hi Maria love yournew bag the colours are gorgeous,hope you have a wonderful week my friend xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. μου άρεσε πολλά η λεπτομέρεια με το βυσσινύ χρώμα και μέσα και έξω και το λουλούδι ,πολλά όμορφο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μα πόσο όμορφη η νέα σου τσάντα, Μαρία μου. Γεια στα χέρια σου, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ποσο χαιρομαι οταν βλεπω ποσο ομορφες τσαντες φτιαχνεις φιλη μου..!! Και εγω λεω να το προσπσθησω καμια στιγμή αλλα δεν ξερω ποτε θα ερθει αυτή!!
    οσο εχουμε τον ΘΕΌ μέσα μας και αυτός ειναι ο οδηγός μας για οτι κανουμε να μην φοβομαστε τιποτα.. ο εγωισμός ειναι το χειροτερο συναισθημα δυστηχως και τον εχουμε όλοι μας!! ευλογημενος αυτός που τον εχει βγαλει απο την ζωή του!!
    Να είσαι καλα να περνας όμορφα οτι και να κανεις
    ΚΑΛΟ φΘΙΝΌΠΩΡΟ Μαρία μου να εχεις φιλακιααααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλημερα Μαρια μου!
    Καλώς σε βρήκα!Πανεμορφη η τσάντα σου και μου άρεσε πολυ ο συνδυασμός των χρωμάτων και όλες οι λεπτομέρειες!
    Μου άρεσε πολυ το κείμενο σου! Σε ευχαριστώ για την επίσκεψη σου και για το υπέροχο σχόλιο σου! Θα τα λέμε στο εξής!
    Καλο Φθινόπωρο και καλο υπόλοιπο της εβδομαδος! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Και υπέροχα λόγια και εξαιρετική δημιουργία!
    Πόσο όμορφος ο συνδυασμός των χρωμάτων!!!
    Μια μεγάλη αγκαλιά και πολλά ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ, κορίτσι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τι όμορφο κείμενο, πολύ σωστό,μπραβο σου. Οι τσάντα σου υπέροχη. Έχεις κάνει πολύ ωραίο συνδιασμο .Να είσαι καλά και καλό φθινόπωρο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλό κι ευλογημένο φθινόπωρο Μαρία μου!
    Σκέπτομαι καθημερινά πόσο όμορφη θα ήταν η επίγεια ζωή μας αν έστω και στο ελάχιστο ακολουθούσαμε τα λόγια του Κυρίου μας.
    Οφείλουμε να είμαστε ταπεινοί και να έχουμε αγάπη στους συνανθρώπους μας, κάτι εξαιρετικά σπάνιο δυστυχώς...
    Πανέμορφη η τσάντα, καλοδουλεμένη, με υπέροχα χρώματα, μπράβο σου!

    Φιλάκια πρωινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή