Τετάρτη 18 Ιουλίου 2018

Bag - tote,No{3}


Σε μία βόλτα μου στην προβλήτα του λιμανιού πήρα μαζί μου την φωτογραφική μου μηχανή, αλλά και την τσάντα που έραψα με τις πολλές - πολλές τσέπες,μια και θα την χρησιμοποιώ για το χόμπι μου.
Μ'ένα κομμάτι ύφασμα που είχα στο συρτάρι μου,σκέφτηκα να ράψω ακόμη,μία τσάντα σε συνδυασμό με το έντονο ρόζ,που έβαλα ως φόδρα αλλά και κομμάτια από ανακυκλώσιμα ρούχα και όχι μόνο.


Ένα παντελόνι που έκανα βερμούδα,χρησιμοποίησα τα κομμάτια του κι έφτιαξα τις εσωτερικές τσέπες.....


....ενώ τις εξωτερικές,χρησιμοποίησα τέσσερα κομματάκια ύφασμα[που ήταν από μικρές,πλεκτές γωνίες που είχα ενώσει πάνω στο λινό ύφασμα,σε μία παλαιότερη εργασία μου],τις έραψα ανά δύο και πήραν αυτό το ιδιαίτερο σχήμα......


Μια και πήραμε τον αέρα της τσάντας,έχει και συνεχεία.....

Σας εύχομαι να έχετε μία όμορφη,δροσερή μέρα!
                                           
                                                      ΚΑΛΗΜΕΡΑ  -  ΚΑΛΗΜΕΡΑ 

8 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφη και άκρως καλοκαιρινή η τσαντούλα σου!
    Να την χαρείς, Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΜπραβΟ βρε Μαρια μου τους πηρες τον αερα τωρα που εχεις παρει και το κολάι.. θα περιμενουμε και την συνέχεια !!
    Να περνας ομορφα οτ και να κανεις φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ωραία η τσέντα σου
    ωραίο και το φόντο
    θάλασσσα ,πλοία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ ωραία η τσάντα σου και πολύ πρακτική! Μπράβο σου !Να είσαι καλά και να περνάς όμορφα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα φίλη μου, η τσαντούλα βολική και πανέμορφη, μπράβο στα χεράκια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Υ-ΠΕ-ΡΟ-ΧΗ!!!!!!!! Πολλά φιλιά, Μαρία μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή