Τρίτη 12 Δεκεμβρίου 2017

Σταυροβελονιά εις το τετράγωνο

Καλησπέρα σας!
Τον τελευταίο καιρό ανάμεσα τις τόσες χειροτεχνίες που ασχολούμαι,καταπιάνομαι και με κάτι διαφορετικό πάνω στο κέντημα....με το μετρητό......την σταυροβελονιά.......σε μία διαφορετική παραλλαγή της.
Σ'ένα από τα ταξίδια μου μέσα στο χώρο του διαδικτύου,συνάντησα μία κυρία που μας παρουσίαζε την σταυροβελονιά εις στο τετράγωνο,σε μία άλλη της εκδοχή,με πλήρες εντυπωσιακό κι εκτυφλωτικό αποτέλεσμα!
Άνοιξα το σεντούκι μου,πήρα τα απαραίτητα υλικά που είχα υπό την κατοχή μου κι αμέσως ξεκίνησα την δράση.....


Τώρα το πότε θα τελειώσει δεν έχει σημασία αλλά το αποτέλεσμα......

Καλό ξημέρωμα! 


4 σχόλια:

  1. Καλημέρα γλυκιά μου . Αυτή την εκδοχή της σταυροβελονιάς δεν την ήξερα! Πάντως φαίνεται το αποτέλεσμα όμορφο και εύκολο να γίνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως Γεωργία μου,τελειώνει πολύ γρήγορα,να φανταστείς που την κενταω σε οχταρι καμβά.

      Διαγραφή
  2. Όμορφη σταυροβελονια Μαρία δεν την ήξερα, πρέπει να γίνει πολυ όμορφο το εργόχειρο όταν το τελειώσεις με το καλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή